.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات خانه مطبوعات گلستان امروز برگزار ميشود

رئيس خانه مطبوعات گلستان گفت: مجمع عمومي خانه مطبوعات استان پنجشنبه جاري همراه با برگزاري انتخابات شوراي مركزي برگزار مي‌شود.

احمد خواجه‌نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس در گرگان افزود: همچنين اصلاح بندهايي از اساسنامه خانه مطبوعات نيز يكي ديگر از برنامه‌هاي مدنظر است.
وي با اشاره به برخي وظايف خانه مطبوعات استان تصريح كرد: حل مشكلات امور صنفي اعضا و فراهم كردن تسهيلات رفاهي براي آنان، ارتباط و بسط همكاري بين خانه و سازمان‌ها، ادارات، نهادها، موسسات و تشكل‌هاي صنفي استان و همچنين دفاع از حقوق قانوني اعضا و حكميت در اختلافات داخلي اصحاب مطبوعات از جمله وظايف اين نهاد است.
خواجه‌نژاد افزود: همچين كوشش براي تاسيس و تقويت تعاوني (مصرف، مسكن) و ايجاد صندوق اعتباري حمايت براي ارائه تسهيلات بيشتر به اعضا، جلب و جذب حمايت‌هاي مالي و كمك‌هاي دولتي و توزيع درست آن بين اعضا، تدوين و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي ـ آموزشي و اجرايي كردن طرح‌ها و پيشنهادهاي مصوب نيز به عنوان بخشي ديگر از وظايف اين تشكل به كار مي‌رود.
رئيس خانه مطبوعات استان گلستان با بيان اينكه خانه مطبوعات از تشكل‌هاي زيرمجموعه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي است، خاطرنشان كرد: همكاري تنگاتنگ با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و اداره كل امور مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي براي تكميل بانك‌هاي اطلاعاتي، توزيع يارانه‌ها، برگزاري جشنواره‌ها، برگزاري نمايشگاه‌ها، فعاليت‌ها و نيز بزرگداشت مناسبت‌هاي مطبوعاتي در استان براساس تفاهمنامه‌هاي منعقده و مصوب بين اداره كل ارشاد و خانه مطبوعات از ديگر حوزه‌هايي است كه خانه مي‌تواند به آن ورود پيدا كند.
به گفته خواجه‌نژاد همفكري و همكاري با مراكز توزيع و فروش نشريات محلي به منظور تقويت سامانه عرضه مطبوعات، ايجاد آرشيو، بانك اطلاعات و موزه و نيز آموزش شيوه‌هاي نوين روزنامه نگاري و فنون و تخصص‌هاي مرتبط به اعضا از جمله ديگر اين وظايف است.
وي ادامه داد: انتخابات شوراي مركزي خانه مطبوعات استان گلستان ساعت 16 در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار مي‌شود و تنها اعضاي اين خانه حق شركت در آن را دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.373 seconds.